عمومی

چرا یو پی اس من بیپ می کند؟

 

برای اینکه بفهمید کدام UPS برای راه‌اندازی شما بهترین است، با بررسی میزان VA مورد نیاز خود و مدت زمانی که برای تامین برق به UPS نیاز دارید، شروع کنید. فرض کنید یک رایانه شخصی، صفحه نمایش با اندازه استاندارد و یک سیستم بلندگو در راه اندازی خود دارید. هر دستگاه به مقدار مشخصی منبع تغذیه نیاز دارد.

 

به سادگی این موارد را با هم جمع کنید، سپس دستگاهی تهیه کنید که VA بیشتر از مقدار محاسبه شده شما تامین کند. بعد، اندازه منبع تغذیه بدون وقفه را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. به طور معمول، اندازه های موجود 1 ساعته، 2 ساعته و 4 ساعته هستند. UPS از شما در برابر قطع برق محافظت می کند، اما همچنین می تواند از دکل شما در برابر کیفیت بد برق در شبکه محافظت کند.

هزینه یو پی اس در آفریقای جنوبی چقدر خواهد بود؟

قیمت ها بر اساس ظرفیت باتری متفاوت است. به عنوان مثال، یک باتری با ولتاژ 1500 VA می تواند توان خروجی مداوم را برای یک کامپیوتر معمولی برای کمتر از یک ساعت ارائه دهد. هر چه باتری بزرگتر باشد، دستگاه یو پی اس گرانتر خواهد بود.

 

قطع برق.

 

اغلب، یک یو پی اس با قطع برق شروع به بوق زدن می کند و شروع به تامین برق پشتیبان برای دستگاه های شما می کند. در حالی که بالابرها بار خود را تخلیه می کنند، بیشتر و بیشتر بوق می زند تا به شما اطلاع دهد که چقدر انرژی باقی مانده است.

 

اگر UPS شما بوق می‌زند اما کاهش بار را تجربه نمی‌کنید، می‌توانید کلید برق اصلی یا برد DV خود را بررسی کنید. ممکن است برق شما قطع شده باشد، یا ممکن است مشکل دیگری در منطقه شما وجود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی برای شما:   ‫‫‫100 هزار نمونه سوال رایگان فنی و حرفه ای با آزمون آنلاین

 

باتری یو پی اس کم است.

اگر صدای بوق دائمی را می شنوید، معمولاً به این معنی است که شارژ باتری UPS کم است. در این صورت باید فوراً دستگاه های الکترونیکی خود را خاموش کنید تا از آنها محافظت کنید.

 

خودآزمایی ناموفق.

اگر هنوز صدای بوق می شنوید، اما یو پی اس شما به دستگاه شارژر وصل است و برق خانه شما روشن است، ممکن است به این دلیل باشد که یو پی اس شما در یک خودآزمایی شکست خورده است. این یا به این معنی است که باید تعویض شود یا اینکه دستگاهی که به برق وصل است خیلی سریع برق آن را تخلیه می کند.

 

قبل از بازدید از فروشگاه UPS، ابتدا سعی کنید دستگاه هایی را که در حال حاضر به UPS وصل شده اند، جدا کنید. اگر صدای بوق متوقف شود، به این معنی است که دستگاهی که به برق وصل کرده اید به جریان برق قوی تری نسبت به آنچه که یو پی اس می تواند ارائه دهد نیاز دارد. اگر همه چیزهایی که به برق وصل شده یک لپ تاپ باشد، ممکن است مشکل ساز باشد، اما اگر یک کتری را به برق وصل کرده باشید، منطقی تر است.

 

بوق به شما اطلاع می دهد که UPS نمی تواند بارهای متصل را تحمل کند. اگر فقط یک دستگاه را به برق وصل کرده اید (که کتری نیست) و با این مشکل مواجه هستید، UPS شما ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. شما می توانید یک یو پی اس با قیمت مقرون به صرفه را از ما پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی برای شما:   فیلم درباره موسیقی- بهترین سایت برای دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

 

آیا باید یو پی اس خود را همیشه به برق وصل نگه دارم؟

بله، دستگاه های یو پی اس شما باید همیشه به برق شبکه متصل بمانند. اگر کیفیت برق بد یا قطعی برق را تجربه کردید، ممکن است آنقدر ناگهانی اتفاق بیفتد که ممکن است وقت کافی برای وصل کردن برق و روشن کردن آن نداشته باشید. دستگاه هایی که می خواهید محافظت کنید باید به UPS وصل شوند و UPS باید به دیوار متصل بماند.